skip to main
|
skip to sidebar
Serralongue
2009-04-28
Reflektion 001
Att prisa de döda är lättare än att lovorda de levande.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggarkiv
▼
2009
(6)
▼
april
(6)
Varför blir det såhär?
Reflektion 001
Att bekämpa teknik med teknik
Alarmist? Javisst!
Teknisk utveckling trumfar inte lagstiftning
Två framtidsscenarier
Andra intressanta bloggar
Anna Troberg
Christian Engström
Krönikor hos Cannabis i Fokus: ”Legalisera cannabis och avkriminalisera narkotikabruk!”
3 veckor sedan
Opassande
Inspiration: unstirred paint
8 år sedan
Politruck
Har ni verkligen tänkt igenom det där?
17 år sedan
Schneier on Security
Embedding Forbidden Text in Spyware to Discourage AI Analysis
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar